اثرات لغو تحریم صنعت خودرو بر خودروسازان داخلی
 

شهرام آزادی - عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی - اظهار کرد: شرایط فعلی نشان می‌دهد که مذاکرات در روزهای آینده مثبت بوده و دو طرف خواستار تعامل با یکدیگر هستند.

وی با بیان این‌که پروسه برطرف شدن تحریم از آخرین تحریم‌های وضع شده آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: تحریم صنعت خودرو نیز جزو جدیدترین تحریم‌ها بوده و به همین دلیل در صدر فهرست تحریم‌های برطرف شده قرار خواهد داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: در صورت رفع تحریم صنعت خودرو اثرات مثبت آن در کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت خودروهای داخلی از چند ماه آینده نمایان خواهد شد.

وی افزود:‌ فرآیند سفارش‌گذاری و خرید قطعات فرآیندی پنج، شش ماه است بنابراین با رفع تحریم صنعت خودرو، هزینه‌های تامین قطعات داخلی و خارجی کاهش یافته و کیفیت این قطعات نیز افزایش می‌یابد.

این کارشناس صنعت خودرو تصریح کرد: این موضوع بر قیمت خودروهای داخلی نیز تاثیر خواهد داشت به‌گونه‌ای که با کاهش هزینه‌های تولید، قیمت فروش خودروها نیز کاهش خواهد یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 335
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 877
بازدید ماه : 13064
بازدید کل : 462778
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2